.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري مانور بزرگ ايمني در مازندران

معاون عمراني استاندار مازندران گفت: مانور بزرگ ايمني با حضور 250 آتش‌نشان در آينده نزديك در ساري برگزار مي‌شود.

به گزارش فارس ، سيدعيسي هاشمي‌حيدري در مراسم زنگ ايمني در مدرسه شاهد شهرستان ساري اظهار داشت: شهردار و رئيس آتش‌نشاني بايد تمهيدات لازم را براي برگزاري مانور بزرگ در سال‌هاي 88 تا 89 انجام دهند.
وي با اشاره به اينكه آتش‌‌نشان روحيه شهدا را دارند، افزود: نخستين چيزي كه يك شهروند به آن نياز دارد، بحث امنيت و آرامش است كه بدون امنيت هيچ توسعه ايجاد نمي‌شود.
معاون عمراني استاندار مازندران گفت: اگر يك سازماني نتواند وقت طلايي را مشخص كند، بايد در سيستم خود تجديد نظر كند و براي رسيدن به وقت طلايي نياز به تمرين و مانورهاي سازماني و اجتماعي دارد.
وي با اشاره به اينكه در طول سال بايد مانورهاي آتش‌نشاني در استان برگزار مي‌شود، بيان داشت: با برگزاري مانور مي‌توانيم بهترين آمادگي را در مواقع حادثه و كمترين سانحه را داشته باشيم.
هاشمي درباره توفان سال گذشته در استان اظهار داشت: توفان سال گذشته با 120 كيلومتر سرعت بخش وسيعي از نقاط مركزي استان را دچار حادثه كرد و بسياري از سازه‌هاي مقاوم را مورد آسيب قرار داد كه با همكاري دستگاه‌هاي مرتبط در يك ماه صد درصد مشكلات خسارت ديدگان برطرف شد.
شهردار ساري نيز در اين مراسم گفت: در هر نقطه‌اي از استان كه اتفاقي رخ مي‌دهد نيروهاي خدمات رسان سازمان آتش‌نشاني حضور دارند.
سيد‌علي حجازي اظهار داشت: در سال گذشته توفان عظيمي در مازندران اتفاق افتاد كه در كوتاه‌ترين زمان و در 70 عمليات شهر پاكسازي شد.
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرستان ساري نيز در اين مراسم گفت: با حمايت شهرداري و اعضاي شوراي شهر در سال جاري با كامل‌ترين خودروي امداد و نجات و با 600 قلم تجهيزات امداد و نجات از اتريش با ارزش تقريبي 700 ميليون تومان خريداري مي‌شود و در سال آينده به ناوگان امدادي اضافه مي‌شود.
حسن كلانتري از ساخت ايستگاه آتش‌نشاني جنوب شهر ساري با زيربناي يك هزار و 100 متر مربع خبر داد و تصريح كرد: براي ساخت اين ايستگاه كه يكي از فني‌ترين ايستگاه‌هاي شمال كشور محسوب مي‌شود، 450 ميليون تومان هزينه شد.
وي بيان داشت: در سال گذشته يك هزار و 319 مورد حادثه در استان رخ داد كه 702 مورد آن اطفاي حريق و 617 مورد عمليات امداد و نجات بوده كه 136 مورد مجروح و 32 مورد فوتي و 173 مورد نيز نجات يافته داشته‌ايم.
كلانتري با اعلام اينكه در سال گذشته 2 هزار و 286 واحد مسكوني و 3 هزار و 100 واحد تجاري مورد بازبيني قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: 81 مورد كارشناسي علل حريق، 57 مورد گواهي حريق و 15 مورد بازبيني كارخانجات، ادارات و سازمان‌هاي انجام شده است.
وي در پايان گفت: در نيمه نخست سال ‌جاري يك هزار و 245 واحد مسكوني، 187 واحد تجاري، 35 مورد ارائه گواهي حريق، 48 مورد نظريه كارشناسي حريق، 16 مورد بازديد ايمني كارخانجات، ادارات و دستگاه‌ها انجام شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.